niedziela, 7 kwietnia 2013

Początek

Może na początek trochę o mnie i o tym co zamierzam tu robić.
To będzie coś w rodzaju bezimienności. Black Mili musi wam wystarczyć, plus chciałabym powiedzieć jeszcze, że ten nick nie ma nic wspólnego z moim imieniem, nazwiskiem, charakterem czy stylem życia. Po prostu taki sobie wymyśliłam.
Za kilka dni skończę 16 lat.
Mieszkam w małej miejscowości.
Prowadzę jeszcze jednego bloga, ale o innej tematyce. Nie podaję do niego linku. Nie promuję się na nim ani jego tutaj.
Jestem blondynką. Blondynka przez wygląd nie przez poziom intelektualny.
Chodzę do III klasy gimnazjum.
Od 9 roku życia do 15 słuchałam rapu. Wiem. Brzmi śmiesznie 9 lat i rap, ale tak było ;)
Dorosłam, w pewnym sensie, zaczęłam słuchać rocka, metalu itp. czasem popu.
Teraz o tematyce.
Chciałabym tu zrobić swój pokój zwierzeń. Nikt lepiej nie pomoże niż obca osoba.
Nie chodzi o to, że nie mam przyjaciół, mam. Mam wspaniałych przyjaciół, ale...
Nie ufam im. W dzisiejszych czasach, gdy człowiek nas za dobrze zna, potrafi wykorzystać to przeciwko nam. Wielokrotnie tego doświadczyłam przez co nocami wylewałam w poduszkę hektolitry łez.
A tu... tu nikogo nie znam, więc nie mam takich obaw.
No to jeszcze raz o czym ten blog : MOJE I WASZE PROBLEMY. tak bym go mogła nazwać. Dlaczego?
Chciałabym, żebyście przy danym poście gdy będę go publikowała pisali co o tym myślicie i czy mieliście podobną sytuację.
Byłabym wdzięczna również gdybyście również podsyłali mi swoje pomysły na temat kolejnych postów.To wszystko co chciałabym teraz powiedzieć.
Jakieś pomysły na posty?
To nie jest zabawa w psychologa. Myślę, że niektóre problemy łatwiej rozwiązać wspólnie niż dusić je w sobie. Jak coś na moim bloggerze znajdziecie też moją pocztę.
Emm.... Byłabym wdzięczna, gdybyście skomentowali ten post, dodali się do list obserwatorów i trochę pomogli mi zdobyć więcej czytelników, wiecie, miło jest widzieć, że ktoś ceni to co piszesz ;)
Jeżeli pod tym postem będzie 5 komentarzy, dodam kolejny. Nie, to nie jest zmuszanie do komentowania, po prostu chciałabym wiedzieć, że to, iż prowadzę tego bloga ma sens.
p.s. przepraszam, ze ten post jest tak chaotyczny ale naprawdę nie umiem pisać początków.

6 komentarzy:

  1. Fajnie się zapowiada, pisz dalej, chętnie poczytam : ) Powodzenia : D

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś czuję, że się dogadamy ;)
    Wiesz, chyba większość ma takiego `przyjaciela`, któremu nie ufa..
    Jestem na telu i jak dam radę to zacznę obserwować tego bloga, a jak nie to musisz poczekać do jutra :)
    PS. Już nie mogę doczekać się kolejnego posta xd
    PS2. WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!! ;DD (to tak na wszelki wypadek, jakbym zapomniała za kilka dni)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie każdy umie pisać początki, ja również.
    Masz fajny pomysł. Naprawdę chętnie poczytam . i masz racje, czasami latwiej sie zwierzyć komuś obcemu niż przyjaciołom.
    Czekam na pierwsze zwierzenia.
    Stooooo lat, stoo lat ! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. mm, myślę że to nie będzie jakiś internetowy pamiętnik, czy porady, które są wspaniałe w teorii, ale z tego co zrozumiałam to na prawdę coś lepszego. Dużo lepszego i myślę, że zyskasz wiele czytelników bo chyba teraz wiele osób ma te same lub podobne problemy. Chętnie będę zaglądać i oczywiście obserwuje. ^^
    Gratuluje pomysłu i myślę, że się zrozumiemy.
    Życzę mnóstwa czytelników. :)
    mam nadzieje, że przed urodzinami coś nam tu napiszesz. Może nie jestem najlepsza w składaniu życzeń, ale skoro wszyscy składają to ja tez.
    Zdrowia, szczęścia, miłości, hajsu, wódki, obserwatorów i oczywiście dobrze napisanych testów.Wypadało by również tego, by jak najmniej problemów, ale nie umiem składać życzeń, więc czego sobie wymarzysz. (:
    także, do następnego jak najprędzej. <3

    OdpowiedzUsuń
  5. masz nawet fajny pomysł :)
    czekam na twój pierwszy wpis :)
    nie wiem czy się nie spóźniłam ale i tak życzę ci 100 lat :)
    PS. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym co dam radę to spróbuję oczywiście też pomóc. ;)

    OdpowiedzUsuń