sobota, 13 kwietnia 2013

Liceum.

Dzięki wielkie za komentarze pod poprzednim postem i 4 obserwatorów! To dla mnie bardzo, bardzo, bardzo ważne ;)
Przejdę od razu do tematu.
Chciałabym, żebyście mi  w jakiś sposób mogli...
Jak już wspominałam w pierwszym poście mam 16 lat, (no dobra, nie mam, jeszcze równy tydzień i będę miała :) ) kończę gimnazjum i... tu właśnie zaczyna się problem. Jak przypominają plakaty wiszące w mojej szkole "CO DALEJ GIMNAZJALISTO, CO DALEJ?!"
No co dalej? nic. Liceum. Ale właśnie... jakie? Plan już mam, pewność, że mnie przyjmą, no jakaś jest.
I w tym momencie klękam przed wami i błagam o pomoc.
Dwie szkoły, do których mam zamiar iść mają wiele propozycji, jak łatwo się domyślić nie mam zamiaru iść na matematyczno fizyczno chemiczne i różne takie, tylko humanistyczne.
Pomożecie mi wybrać? ;)
Pierwsza ze szkół ma trzy profile humanistyczne, a więc:
1A. z programem innowacyjnym z zakresu edukacji prawniczej "Obywatel strażnikiem prawa" z rozszerzonym programem języka polskiego, historii, języka angielskiego.
1B. z rozszerzonym programem języka polskiego, historii, drugiego wybranego przez kandydata języka obcego (język francuski, niemiecki, rosyjski, włoski)
1C. z innowacyjnym programem z języka angielskiego z rozszerzonym programem historii, wos, języka angielskiego, drugiego wybranego przez kandydata języka obcego (język francuski, niemiecki, rosyjski, włoski)
W drugim liceum są tylko 2 klasy humanistyczne:
1. Klasa humanistyczno - artystyczna. Rozszerzone: język polski, historia, WOK. Zajęcia uzupełniające: - zajęcia artystyczne, przyroda
2. Klasa humanistyczno społeczna. Rozszerzone : język polski, historia, WOS Przedmioty uzupełniające: przyroda, język łaciński.


w pierwszej ze szkół jak zauważyliście są do wyboru 4 języki oprócz języka angielskiego no i oczywiście polskiego ;)
- język francuski
- język niemiecki
- język włoski
- język rosyjski
który waszym zdaniem byłby najlepszy?
Będę wdzięczna za wszelką pomoc i nawet dobre słowo ;)
jestem tak zestresowana i tym, że za niewiele ponad tydzień egzaminy i tym, że muszę wybrać, któryś z tych 5 profili ale nie wiem który -_-
Pomożecie? będę wdzięczna! ;) tak myślę, że jak będzie przy tym poście 10 kom to akurat mi pomoże ;)
/Black Mili


7 komentarzy:

  1. co do francuskiego to długo bym się zastanawiała, ponieważ mam koleżankę z ławki, która uczy się tego języka i jest ciężko.. daszki, kreska w prawo, kreska w lewo nad literkami i zupełnie inna wymowa.. jednym zdaniem: będziesz miała czas i siłę na ten język to powodzenia :)
    niemiecki jest ok (uczę się go z 10 lat) i nie narzekam :)
    co do reszty.. nie miałam z nimi bliskiego kontaktu
    nie chcę cię odrzucać od WOK-u, ale jest bardzo ciężko. jestem po roku nauki tego przedmiotu (bez rozszerzenia). to jest bardzo wymagający przedmiot.
    stawiam na 1A, ewentualnie z drugiego liceum klasa humanistyczno-społeczna
    mam nadzieję, że cię do niczego nie zraziłam ;)
    twój wybór :)
    i mam nadzieję, że podzielisz się swoimi decyzjami :D

    OdpowiedzUsuń
  2. zgadzam się z człowiekiem, który napisał to wczesniej ;D
    pozdrawiam i zapraszam do mnie http://szukajac-tego-jedynego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej :D Nie łapie się w temacie :D A pro po fajny blog :D

    Obserwuję :D

    Ps: zmieniłam adres bo coś mi sie spaprało
    http://magia-pisania-anny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Musisz wybrać coś w czym czujesz się najlepiej ,co nie sprawia ci trudności.Ja np. już jestem przekonana ,że jak miałabym wypierać to byłaby to klasa 1B .
    http://hogwartznowtetnizyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog Award. Zapraszam do mnie;D ;**

    OdpowiedzUsuń
  6. To ciężka decyzja , ja naszczęście mam jeszcze troszkę czasu <3
    Obserwujemy?
    http://mikilove47582.blogspot.com/
    http://instagram.com/miki4758
    http://ask.fm/miki4758

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja bym proponowała język włoski, bo jest w miarę prosty :) Przy okazji zapraszam na moje rozdanie :) Do wygrania kosmetyki oraz pokrowiec na laptopa :)

    OdpowiedzUsuń